2012. október 30., kedd

zajtalan igény, igénytelen zaj

elromlott a mikró.
a kávé hideg.
tom és jerry üvölt a tévéből.

szalagavató after egyszerűen fergeteges volt.
már csak a fejünket kellett volna elhagynunk.
minden más megvolt.
elhagytuk egymást, a jegyeket, egy fél cipőt, a helyet, a ruhatárjegyeket.

soha nem hánytam még vizet,
hát eljött az idő.
egyszer mindent ki kell próbálni.

a szünet fárasztó és uncsi,
nem csinálok semmit, alszok, alszok és alszok.

cartoon networkot nézek.

hideg a kávé!!

szalagavató is fergeteges volt,
még soha nem látta ennyi ember egyszerre a melleimet.
a cipő, ami egyszerre kicsi és nagy, amiben lehetetlen normálisan járni.

a nagynéném terhes, a nagybátyám házasodik.
mindenki boldog.

balázs idős.
ő..olyan.. már. felnőtt?!
basszus.
büszke voltam rá és apára.
kicsit túl lihegték de hát ekg, mit is vártam?
nem volt műsoruk ezért 2szer táncoltak.

ed,edd és eddy.

nem tudok megutálni senkit, aki olyan amilyen.
ha eddig eltudtam viselni, ezután is elfogom tudni.
vagy mit kellett volna visszaírnom?
erőt, kitartást kívánok, és együtt érzek veled amiért el kell viselned az egyik legjobb barátnődet?!

és lécci, könyörgöm!
KÉRLEK!
ha nem birod, eleged van belőle, utálod,
akkor hagyd!
tényleg, mikor foglalkozunk olyan emberekkel, akiket nem birunk?
ha muszáj.
és facebookcseten MIKOR MUSZÁJ beszélgetni emberekkel, akik idegesítenek?


vagy csak én vagyok ilyen visszautasító, unalmas alak?


soha többet nem akarok ilyen seggrázós, diszkószenés estét.
SOHA.

scooby doo.

 nem akarom megmondani hogy kit szeress és kit nem!

isten ments!
csak akkor ne panaszkodj.
nem hozom szóba, utálok veszekedni.

na akkor ennyit a jókedvemről.
 
 

Nincsenek megjegyzések: