2012. október 3., szerda

imagine

-akkor most hogyis van ez a kristófdolog?
-áá, semmi.csak részeg voltam és olyan kedvem volt hogy hisztizzek kicsit.
-részegen őszinte az ember.
-meg amúgyis ő okos, csak unatkoznánk egymás mellett.
-jajj lilla, ne mond már hogy te buta vagy, mert nem hiszem el! csak hanyag. ő meg "túl ártatlan"
-nem hiszem hogy pont rám lenne szüksége. nem nekem kéne elrontanom.
-de ne legyél önbizalmatlan akkorse! szép vagy és okos csak nincs annyi szorgalmad mint neki.szerintem túl jókisfiú, nem is illik hozzád és annyi pasi van még.
-ó tudom. DE HOL?! hol vannak? mert a 3 mérföldes körzetemben egy sincs, az biztos. TÖRLÉSTÖRLÉS nem is kell nekem senki! még túl éretlenek a mély és elvont személyiségemhez.
-mindenki ezt mondja mikor nem jön össze valami.e minden lánynak kell valaki aki szereti.


semmi bajom. tényleg.
és ha az összes pasi a világon leszar?
NA ÉS AKKOR MIVAN?

engem ugyan nem érdekel.
már megszoktam.

eltávolodtam a valóságtól.
csak a képzeletben létezem.


hol arról ábrándozom, hogy milyen jó lehet egy kunyhóban élni messze a civiláziótól, ahol még a madár se jár. ahol nincs senki más az égvilágon csak én és a természet.

hol arról, mit fogok enni ha hazaértem.

van amikor elképzelem hogyan csempésznék robbanóanyagokat egy-két ember táskájába. elhúznék a suliból, aztán messziről felrobbantanám az egész kócerájt.

de általában a hülye könyvem hülye kalózairól ábrándozom.
annyira de annyira szeretnék egy hajón élni! összezárva 20 izzadó, koszos matrózzal. és nem én lennék a kisasszony aki szoknyában sétálgat fel-alá.
ónem! fiúruhában járnék, én lennék a mesterlövész! egész nap az árbócról figyelném a tengert. mindennap rumot innék. ha a kapitány valakit agyon akarna lövetni, csak rámpillantana és már buuum! le is puffantom a sátánfajzatot.


de én sose lennék jó kalóz. úgyhogy inkább elmegyek olvasni és megeszek 3 lekvárospalacsintát.

Nincsenek megjegyzések: