2012. október 6., szombat

seb


ma megszúrom magam
hogy lássam, érzek-e még
a fájdalom van a fókuszban
az egyetlen valódi rég

lyukat tép a tű
e fullánkot régről ismerem
én elhessegetném
de mindenre emlékszem

mi lett belőlem?
édes barátom
az összes ismerős
végül mind elhagyott
és mindent megkaphatsz
a mocsok birodalmamat
de én majd becsaplak
érzed majd a fájdalmat

fejemen töviskorona
hazugok trónjára ültettek
tele széttört gondolatokkal
helyrehozni nem tudom őket
az idő mocskában
eltűnik minden érzés
te valaki más vagy
de én itt vagyok még

mi lett belőlem?
édes barátom
az összes ismerős
végül mind elhagyott
és mindent megkaphatsz
a mocsok birodalmamat
de én majd becsaplak
érzed majd a fájdalmat

ha millió mérföldre innen
 újra kezdhetném
megőrizném magam 
valahogy megtenném




 

Nincsenek megjegyzések: