2012. október 23., kedd

placebo

és szépen lassan elveszünk a sötétségbe.
a szomorúságunkba.
kiirtjuk magunkat.
a kibaszott fiatalságunkat!
nem kapálózunk többé a kétségbeesés és segélykérés tengerén.
egyszerűen elmerülünk.
megfulladunk.
a saját tengerünkben.
egyedül.
hisz nincs ember, aki odacsónakázna a tenger közepére!
kurva messze van a parttól.
és hideg a víz.
úgyhogy inkább lebegek.
nem jön értem senki, hát akkor hagy élvezzem legalább az utolsó óráimat, mielött jegesvízzel mosom ki a számat,
ürítem tele a tüdőmet.
agyhalál.

ugye most csak viccelsz velem kedvesem?
képest voltál azt mondani neki hogy
jön a tél?

uramisten.

mibajod, Lilla?
hmm... a világnak nemsokára vége, énpedig lassan elkezdek pókhálósodni.

vagy

a nyugat-jáva karawang strandjára sodródott nagy-ábráscetet a partravetődéstől 25 km-re találták meg az indonéz állatmentők.
holtan.

esetleg

a google titkos tervei bejelentésük elött egy héttel kiszivárogtak. 






 
- szóval, b-terv vagyok.
- az tök megalázó lehet ha valaki ezt mondja.
- ooh, TÉNYLEG!? köszönöm hogy szóltál!!

fergetes élmény volt!
egyre jobban megalázom magam, érzem hogy kezdek elsüllyedni..
de várj!
ez már nem is tenger!
ez egy kibaszott mocsár!

itt fogok megrohadni, ahogy lassan elsüllyedek a kicsiny mocsaramban.
kinyitom a szám, amivel méginkább hülye helyzetbe hozom magam és egyre lejjebb merülök.

nem elég hogy képes voltam elmenni erre a nyomorék koncertre..

utálom ezt.
folyton csak elképzelem ahogy ő ott ült énpedig ott röhögcséltem, intelligens fejet vágva bólogattam és húzogattam az orrom(és amikor ezt megtudtam majdnem bepisiltem a nevetéstől!) részegültségemben össze-vissza dobáltam magam, aztán ő meg csak ott ücsöröghetett és gondolom én forgatta a szemét, hogy zárjon már be ez a kibaszott kocsma és ne találkozzak soha többé ezzel a szerencsétlen lánnyal, akire 2szer ránéztem a suliban.

aztán te nagyon ügyes, kedves Lilla
képes voltál még a wcbe is bennragadni pár órácskára.
nem voltál így is eléggé gáz, még nyomtad tovább a parádét.
egy kis habot a tortára!
pontot az i-re!
ezaz!


esküszöm nevetnem kell magamon.

Nincsenek megjegyzések: