2012. július 2., hétfő

nos, voltam ma.
és sírtam.
már nagyon régen sírtam.
és egy kicsit hiányzott mert megkönnyebültem.
tudom hogy semmi sem lesz jobb, ha bőgök mint egy szerencsételen, de most jó érzés volt.
azt hiszem, kicsit meghatottam a nőcit is.
apa utánna megdicsért hogy sírtam.
énmeg olyan gonoszan ahogy csak bírtam ránéztem és közöltem hogy nem direkt volt.
aztán nevettünk.
hazudtam.
ismét.
azt mondtam hogy nem volt elég pénzem.
de aztán apa beköpött hogy cigit és sört vettem.
és akkor a nőci berágott.
hogy miért cigizek nyönyönyöö.
azt mondta hogy menjek el orvoshoz vagy vegyek tapaszt vagy csináljak valamit és szokjak le.
figyelmeztetett.
ennyi.
azt hittem 10 napra elzárnak vagy 30ezer pénz lesz.
de semmi!
megúsztam.
megint megúsztam.
mindig megúszom.
király.
holnap fanni, vásárlás, medencézés, petiről áradozás, töménytelen film és limonádé vár rám.
most per pillanat nincs kedvem semmihez.
bánni fogom még e napot amúgy amikor szilvi áthívott magukhoz és én elutasítottam.
izzadt vagyok kövér és szomorú.
úgyhogy inkább belefekszem a vízbe egy löwenbrauval.
holnap, és a jövőhéten valamint októberben már utálni fogom magam hogy nem használtam ki minden napot a nyárból.
úgyhogy úgy döntöttem jól fogom magam érezni.
nemcsak holnap de pénteken is.
hmm...
péntek.
érdekes lesz.
most vagy megint kicseszek mindenkivel és agyonpiálom az agyam, vagy csak megiszok egy sört és unott pofával és álmosollyal végig szenvedem.
vaaagy.
jó ezt már nem írom le.
hülyevagyok.

Nincsenek megjegyzések: