2012. július 29., vasárnap

kavics akarok lenni


ajjajjaj
ajjajjaj
ajjajjaj


mindenki szenved.
mindenkimindenkimindenkimindenki
és mégis olyan kurva boldogok az emberek.
miért?
hogy?
minek?


mindegy.


szóval.
szóvalszóvalszóval.
tudtam h nem képesek elkészülődni.
összepakoltam mindent, mosogattam, megetettem 2 gyereket
persze balázs nem képes fát pakolni.
ja, hogy az lánymunka? akkor csináljam meg én bazdmeg?!
mindegy nem bosszankodom.


katasztófa.


"na látod, rám mondtad régebben hogy olyan vagyok mint tündi közben te visitasz a kocsiban és akarsz kiugrani 70kilóméterperóránál."


hmm...
fura.
persze persze fogjuk a nővérünkre meg a menstruációra.
a nagy lófaszt.
miattad vagyok énis ilyen mert tőled örököltem és tudod hogy milyen szar volt azt hallgatni hogy beteg vagyok?! miközben te is ugyanúgy viselkedsz??


najó nem írok ilyeneket mert csak bőgni fogok.


nem igaz h nem tudunk elindulni.
akkoris elmegyek arra a tetves koncertre.


nyugodt vagyok.
nyugodt vagyok.


KOMOLYAN KIBASZOTT EMESE SZÜLEIRŐL KELL BESZÉLGETNI AMIKOR 3 ÓRA MULVA KONCERT VAN???


nyugodt vagyok.


nem vagyok féltékeny. nem vagyok féltékeny. nem vagyok féltékeny.
nem érdekel.
nem izgat.
tényleg nem.
najó egy kicsit.


egy kicsit dühít hogy nem vagyok tökéletes.
hogy egy hete azt hallgatom hogy emese milyen kúl
- ja és lillukám, neked még mindig nincs barátod? hogy lehet ez? volt az a fiú.. tudod az a bulgár..
- igen, az már 3 éve volt.
nem ügy.
nemvagyokféltékeny.
nem érdekel hogy a barátnőim sokkal jobban szórakoznak nélkülem.
nem tehetek róla hogy nem vagyok tökéletes.
miért érzik jobban magukat nélkülem?


le kell fogynom.


fanni nem veszi fel a telefont.


tündi rájött hogy a pszihotronikusok a hülye dumájukkal tönkre tették az életét.

fanni leszar.


a pasijaim csak egy jó sunát keresnek akit mutogathatnak a haverjaiknak és megdughatják.


a tanya össze fog omlani. 


anyu is össze fog omlani.


én már rég össze omlottam.






az élet szép.

Nincsenek megjegyzések: