2012. július 9., hétfő

macskaszőröspulcsi

nem, nem és nem.
esélytelen.
minek?

holnap azt hiszem veszek valami ruhát. valamit amiben nem vagyok kurva, nem lógnak ki a hájas testrészeim de mégsem sülök meg.
nem lesz könnyű menet
a multkor sikerült deákon hagynom az egész sminkcuccomat a bornyitómmal(!) együtt úgyhogy kell egy szemceruza is.

kedden rockmaraton
hátnemistudom..
igyekszem nem beleélni magam, de nem igazán megy.
tudom hogy úgyse sikerül minden amit tervezünk
ádám nem lesz ott, vagy összejön valami kurvával
a kanizsaiak utálni fognak és kiröhögnek
végigalszom mind a 4napot az elfogyasztott alkohol miatt
az ismerősökkel tökvéletlen elkerüljük egymást
anyámék óránként hívogatnak
és még sorolhatnám az értelmetlen problémákat amik elronthatják a hetet.
DE
ne legyünk pesszimisták!

én?
pesszimista?!
ugyanmáár.

lefogytam.
2 kilót.
annyira megörültem neki, de aztán hatalmas hibát követtem el.
itthon maradtam.
sokáig.
úgyhogy visszais hiztam a drága 2,6 kilómat
sebaj, úgysincs senki akinek tecceni akarok.

hahahaahahahahhaahaa
ez vicces volt.

tényleg sík hülye vagyok hogy azt hittem most más lesz.
reméltem, hogy most lesz folytatás, vagy akármi
a legrosszabb hogy úgy is csinált mintha akarna valamit tőlem
még jó hogy nem küldtem el neki az előző posztom
nem tudom hogy minek reménykedem.
semmi értelme.
még mindig abban a tudatban élek hogy akar valamit.
még mindig hülye vagyok.
és rockmaratonon? 
ugyanmárbaszki
ha sikerül is felszednem ádámot, beliánt vagy egy random embert
és biztos sikerülni fog mert ez nem valami nehéz
pár óra smárolás után ha látja hogy nem engedek tovább úgyse fogom érdekelni.
mert nem fogok engedni tovább.
nemnemnemnem!
felveszek egy fehér bugyit és ráírom hogy NEM!
nemakarom mert semmi értelme, nem jutok vele előrébb inkább csak hátráltat.
ugyhogy majd ha lesz valaki aki nem csak olyan dolgokat akar tőlem na akkor

nem lessz semmi basszameg mert ilyen nem létezik 
és még mindig reménykedem
milyen aranyos..



Nincsenek megjegyzések: