2012. július 2., hétfő

nem tudom mit akarok.
vagy mit kéne tennem.
a legtöbbször úgy érzem rossz ember vagyok. de nem csak úgy 'nemcsinálommegaházimathahaha' módjára.
lopok, csalok, hazudok, ahogy a volt ofőm mondaná.
és ez még semmi, nem is akarok jó lenni.
már rég befejeztem ezt a tini minden ellen lázadós dolgot.
csak jól szeretnék lenni!
egyszer azt hallani egy idegentől: hmm, boldognak látszol!
és azt válaszolni: tényleg? köszönöm, az vagyok!
és mosolyogni.
de nem.
én ezekre nem vagyok képes.
csak szenvedni tudok, magamtól, mert rossz vagyok.
naivan hiszem hogy majd valaki / gondolok itt nagyrészt a szőke hercegre / megment ebből.
de nem.
ó ugyan.
magamat kell kiráznom a Nagy Szomorúságból.
kell valami ahova el menekülhetek.
egy sport, egy hangszer.
vagy akármi.
hamár valakit nem találok. legalább valami legyen.
valami amit csinálhatok és boldoggá tesz.
amihez soha nem vagyok lusta, nem leszek éhes tőle, nem unom, és nem akarok a paplan alá bújni.
folyton ilyen érzésem van.
hogy a paplan alá akarok bújni.
beleugrani az ágyba magamra húzni a takarót és 100 évet végig feküdni egy helyben.

amúgy kezdődik minden előröl.
hát persze.
és ha 2 emberrel is megtörténik akkor már tényleg nem hihetem hogy nem az én hibám.
vajon tudja hogy nálam van a nyaklánca amit közösen vettünk?
vajon érdekli egyáltalán?

teljesen mindegy engem már érdekel.
nem hiszem hogy normális baráti kapcsolatokat kéne kialakítanom.
ugyan már képtelen vagyok ilyenre.

nem gondolok a ribanc korszakomra.
egyáltalán nem.
akkor olyan, mintha meg se történt volna.
már nem foghatok mindent az alkoholra.
már nagyon régen nem.
az elején még jó volt kifogásnak.
csak
nemistudom
basszus
olyan
szomorú
vagyok
és dühös
nagyon
dühös
magamra, a világra, az emberekre.
mindenre.

mindegy.
basszameg holnap másodika
és mennem kell oda
de félek
és nincs kedvem
és utálom magam
és 
és
és
kurvaéletbe.

Nincsenek megjegyzések: