2014. augusztus 5., kedd

agyalapi atrófia a zsigereimben

mindig a leghátsó, legalsó szeder kell
ami már aszott, kissé erjedt.

alkalmatlan.

köszönöm, igen, ezt a szót kerestem.
mindenre.

deviancia árad az aurámból.

kiűzhetetlenül.

és mit csináltam megint?

pakoltam magam alá a szart,
a szart még nagyobb szarral oldottam meg.
csak hogy még nagyobb szarban legyek.
csak úgy.
mi mást is csinálhattam volna?

meditálni fogok.

macskafogat emészteni, arrogánsan sírni.
vezekelni.

autentikus szerelem már pedig nem létezik.

nem létezik.
ahogy változás sem, megváltozás, önmegválasztás.

hiányzik a filces hajam és a karikás ostorom.


és a görnyedt váll igenis szexi,

mármint ha nem tudsz vele mit kezdeni.

maradunk olyanok, amilyenek

voltunk
mindigis

igen, köszönöm, keddvan, időm mint a tenger, megbukok a picsába, segáz, foglalva van a helyem a petőfi híd alatt, művészet minden, intellektuális trógerkedés, te csillag vagy én fecske, megérdemlem amit grilleztem neked, csodálatra méltó, önmagát szétszakító, elsorvadó, maga alá temetett, temettetett, mármint én téged, belezúgtam  egy leszbikusba a kocsmából, lefeküdtem egy kutyával az erényövem alól.dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd


foglalva van a helyem.

ösztönösen.
van pár állomásom.
a moszkva téren,
egy menhelyen,
pszichiátrián,
gyermekotthonban,
egy urnában a kandalló mellett.

Most már biztos -jelentette be anyám, az érettségemre és a jövőmre, lelki állapotomra utalva.


1 megjegyzés:

Lamazius írta...

Hűűű...
Káosz a négyzeten avagy Csibelány írt egy újabb bejegyzést. :D
No bocsi, nem szívózok, amúgy őszinte leszek persze, tényleg kisebb káosz leng körül de akkor is az ember csak olvassa és olvassa míg a végére nem ér szóval... :)
Ezt meg szeretjük mint minden jó ember! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=zxxxu2IbnWU