2014. augusztus 5., kedd

Dalok a magasföldszintről

Már arra gondoltam mi génhibásak vagyunk és Lilla is azért olyan semmittevő,hogy semmilyen különórára nem járt amit komolyan tudott volna csinálni,csak kínlódik folyton.Meg lehet inkább nekem van valami bipoláris szerű zavarom,azért nem fogadtak el soha nyíregyházán és néztek le minket folyton,mert mi mások vagyunk.

ők mindig szubjektívan gondolkodnak és a beképzeltségüket és a távolságtartó magatartásukat már nem bírtam elviselni.ezért lettek a gyerekek is ilyen közönyösek,mert nem volt mögöttük normális családi háttér.Sajnos.De ezen már nem lehet változtatni,ők már így nőttek fel családi szeretet nélkül,azért is lettek ilyenek.

rengeteget lóg az iskolából,félév óta nem tudjuk milyen jegyei vannak ,már nem merek bemenni a suliba nem akarom hallgatni hogy panaszkodnak a tanárok,zsoltit meg nem érdekli.napokig nézi a horror sorozatait,hiába könyörgök neki segítsen egy kicsit a takarításban,de egyik sem ismeri a porszívót.....sose tudom magam utolérni a takarításban,de őket ez nem érdekli csak a káoszt csinálják.most meg ide hívtak egy halom gyereket emese meglepi szülinapját szervezi balázs,de azt hiszi pár óra alatt kész leszek a pizzával,tortával,takarítással....ők meg délig alszanak mindennap....borzalmasak tudnak lenni velem..,.és már előre hallom hogy fog velem kiabálni balázs...persze zsolti mint mindig sosincs itthon...reggel 8-kor elmegy ,éjszaka 11-kor jön haza ,még hétvégén is.csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek ,hogy nem tudunk soha egy családi programot összehozni évek óta?színház miatt nincs idő semmire..zsoltinak névnapja volt balinak most lesz a szülinapja de megint nem fogjuk megünnepelni a színház miatt nincs szabad este....:(((

normális hogy több évad sorozatokat néznek,ez nem valami betegség,sorozatfüggőség?lilla napokig nézi a horrort,most hogy tanulni kellene.mindig azt mnondja nincs mit tanulni,unalmas a suli inkább be sem megy.hiába tombolunk itthon miatta.rengeteget dohányzik a hátunk mögött és minden hétvégén züllik a deákon,hajnalban jön meg.hiába mondom neki most alapozza meg a jövőjét,most kellene legtöbbet tanulni,céltalanul csak úgy van és rémisztő,hogy olyan lesz mint tündi.szoktam is mondani neki ,hogy olyan sorsa lesz ha nem változtat magán.jobbik eset,hogy falja a könyveket,nekem sosem volt türelmem olvasni,mindig elaludtam minden könyvön,meg nem tudtam odakoncentrálni...talán könyvtárosi okj-t kellene végeznie,mert még mindig nem tudja mi akar lenni.

lilla is skrizofén lesz!ez már biztos
unokák jobban öröklik a géneket
állandóan alszik,hetek óta alig jár iskolába.szerintem depressziós.de ritkán látjuk,amikor hazajövök este vagy alszik vagy számítógépezik,mégcsak különórára sem jár mint a tübbi normális gyerek
és ő ezt tudja hogy szerencsétlen ,mert kicsi kora óta mindig az volt
azért nem dícsérte soha senki mert nemvolt miért csak szídtuk állandóan
mindig mondom neki olyan lesz mint tündi....:((((
tündi is állandóan olvasott és semmit nem csinált fiatalkorunkban mindig én takarítottam világéletemben a tanyán



szia Niki!Mivel zsoltinak mindig ott van a színház nincs és sosem volt ideje lillával foglalkozni.azért lett ilyen szeretetlen. én meg sajnos többet voltam a suliban balival, mivel mi egy helyen voltunk éveken át....de ezen már nem lehet változtatni.

ma tudta meg lilla hogy töriből megbuktatják,pedig úgy tudta 2re áll nem szólt neki a tanár a jegyeiről nagy része nem volt beírva reggel voltam táncpróbán zsolti tanítja meg nézsé a szalagavató táncot. már megint 3 gimn.egyützt fognak dolgozni lilla annyira igénytelen az osztálytársaihoz képest,még most láttam először az osztálytársait egyáltalán nem szeret öltözködni,mindig ez a csöves ,alulöltözött stílus ,biztos ez sem szimpatikus a tanároknak a pirszing meg a lógászat :(( sajnálom hogy ilyen szerencsétlen
-szeretettel: Édesanyád



Hu! Sajnalom! Akkor nyaron tanulnia kell a potvizsgara. O most harmadikos, vagy vegzos mar? Csak jovore erettsegizik, ugye? A stilusa egyebkent nekem szimpatikus, a tobbi mind ugyanolyan, atlagos...neha latom, miket rak fel a feszbukra, igenyes verseket olvas, es szuper zeneket hallgat, nem az ocska popularist...szoval sok szuper dolog is van benne...ne sajnald, valoszinuleg o meg a tobbieket tartja szerencsetlennek Hat, az biztos, hogy kemenyen megprobal titeket, nem egyszeru az utja, nektek meg viselni kell az atlagtol valo eltereset...szerintem normalizalodni fog a helyzet, majdcsak beno a feje lagya!!!!  
-Puszi: Egy távoli rokon

Nincsenek megjegyzések: