2014. május 28., szerda

Senki se menekül

létezik-e eufórikus állapot?
vagy csak illúzió?

szeretem, hogy részegen legalább ki tudnak jönni az érzelmeim.
mardos belül, megöl és megerőszakol
de alkoholmámorban előjön és utána kicsit kielégülök.
és megnyugszom.
azt hiszem problémáim vannak.
mindenkinek vannak.
de be kell ismernem és csinálnom kell valamit.
hogy előrébb jussak és fejlődjek.
elnyomni csipkebogyókkal nem a legjobb problémamegoldás.
talán ha tudnék festeni jobban ki tudnám fejezni önmagamat.

néha random elsírom magam ha sziszikére gondolok.
és ez megint azért történt mert rossz a karmám
és az univerzum tudja, hova szúrjon, hol fáj a leginkább.
talán ha itthon lettem volna éjszaka és az ágyamban aludtam volna vele
akkor most nem vad korcsok gyomrában kéne összeolvadnia az örökkévalósággal.
sajnálom cicu, hogy nem vigyáztam rád jobban.
felelős vagy azért, akit megszelídítettél.

jövőhéten orosháza és találkozok a jövőmmel.
és megint csak tátott szájjal fogok nézni, ez vár rám is?
a véremben van, a kérdés csak hogy mikor
és milyen formában fog rajtam elhatalmasodni.
kilátástalan minden.



Nincsenek megjegyzések: