2012. november 5., hétfő

minden oké nap

najó, nem bírom, muszály elmondanom.

szóval tisztázzuk alapból fergeteges szar kedvet csináltak nekem a " most mindenkinek van barátja csak neked nincs" szöveggel.

TUDOM.
tudomtudomtudom.

teljesen felesleges volt ezt az orrom alá dörgölni, de mindegy megeseik.
amikor kijöttem a giroszosból elmentem a villamosmegállóig hogy én MOST hagyom itt őket röhögjenek és cikizzék egymást basszameg.
aztán visszajöttem és leültem az út szélére mint egy szerencsétlen.
oké, nem direkt akartak megbántani csak általában én vagyok a potenciális jelölt akit szivatni lehet.
oké.
ott amíg gyalogoltunk kicsit lenyugodtam, nem cirkuszolok, higgadt vagyok.
amikor szilvi lelépett gonodoltam, okéoké rosszulvan hisztéria satöbbi.
gőtébe úgy szar volt mint még soha.
az ELEJÉTŐL A VÉGÉIG.
egész végig ott ültek a seggükön a kibaszott sörükkel, mert ők is rosszul vannak.
okéokéoké MINDENKI rosszul van, megértem jaaaaaajnee görcsöl a hasam és nincs kedvem inni ITT A KIBASZOTT VILÁGVÉGE!!!!!!!!!
jó tudom én vagyok a kishülye aki soha nem görcsöl, nem érthetem mennyire fáj nekik.
mindegy.
tényleg megértem, mind a 3an rosszul vannak.
de azért-gondoltam naivan- én azért még jól érezhetem magam attól hogy ott kuporgok mellettük ők nem lesznek jobban.
sör.sör.sör.
oké, amikor már kissé ittas voltam azt mondták már nem bírják és lelépnek.
OKÉ
sokszor volt már ilyen nyáron, 3körül ott hagy/hagynak az a hisztivonat már rég elment.
lassan úgyis jön az első hévem, haza tudok menni.
emő gangam sztájlozott mint egy szerencsétlen.
én ott még vágtam a pofákat vagyis akkor és ott tényleg jól is éreztem magam,
aztán kihánytam.

szó szerint kihánytam a boldogságot.
giroszostul, borostúl, söröstűl, mindenestül.
na, még egy sör.
kiültem egyedül cigizni, és ott gondoltam át hogy mi hogy most akkor mivan?
nem sírtam meg semmi, végülis jól vagyok.
aztán az énekes odaült hozzám:
- ne mondd meg kitalálom, anyu apu nem szeret esetleg a barátnődön ugyanolyan ruha volt mint rajtad?
-haha, jó tipp de nem.
-akkor mivan?
-miért mi lenne? tökjól vagyok
-aha, itt ücsörögsz egyedül a 4. cigidet szívod, reszketsz és a szád furcsán lefelé hajlik.
-(nevetés) semmi tényleg! csak a barátnőim itthagytak pedig úgy terveztük egész este együtt leszünk és elfogyott a söröm.
-na ezen könnyen segíthetünk.

valami színes mangó ízű valamit kotyvasztott nekem.
oké, megtaláltam emőt.
itt egy kisebb képszakadás, emő táncol, aztán felülök énis a pultra beszélgetek 2 fiúval egyszerre csaképp mindkettővel másról.
najó, melegem van kimegyek cigizni. ki jön?
a következő kép ott ülök azzal a furcsa fazonnal és beszélgetünk.

ÉS
csak most jön a java.
kiderült, a srác (ahhoz képest hogy egy kigyúrt, kopasz és szakállas monstrum) tök intelektuális.
valami környezetvédelmes akármilyen egyetemre jár és rengeteget olvas.
megbeszéltük- vagy inkább a fejemhez vágta- hogy én túl fiatal vagyok hozzá, de hogy érdekes vagyok és ez nem jó hogy tetszem neki mert
TÚL
FIATAL
VAGYOK
.
az este végén amikor a villamos megállóban álltunk már annyira részeg voltam hogy konkrétan úgy rányomultam mint még soha senkire.
aranytálcán kínáltam fel magam, a homlokomon egy cetlivel: szeress
vagy legalább dugj meg.
lesmároltam.
közölte, ez így nem lesz jó, mert még mindig
TÚL
FIATAL
VAGYOK
.
azt mondta, a kapcsolatunk arról szólna hogy heti egyszer találkozunk, szexelünk és ennyi
mert ő nem ér rá.
ha-ha.
csak ott álltam mindenféle büszkeség és nőiesség teljes hiányában és nem mondtam semmit.
SEMMIT:
jobbnak tartottam ha befogom a szám, talán így nem hozom magam még gázabb helyzetbe.

ennyi.
vége.
kiégtem.


 

Nincsenek megjegyzések: