2013. május 23., csütörtök

virágok a réten

mi a picsának kell írnod neki?!
ez nagyon gáz, már bocsi.
nem is mondtam nekik semmit,
mindig ha mondok neki valamit azon csüng napokig
körbetelefonálja a világot és még a szomszéd szomszédja is tud róla.
és akkor csodálkozik hogy nem mondok el neki semmit,
így lehetetlen normális kapcsolatot létesíteni vele.
mindegy most nem is anyámról van szó.

szóval ezzel véded magad.
-miért szakítottatok?
-Lilla és az ő igencsak túlbonyolított szellemisége itt a meghatározó.

egyszerűen csak nem szeretem. a személyiségét, a beszédstílusát, hogy annnyira más, mint én, hogy egoista, hogy papucs, hogy olyan szavakat használ, hogy 'fenntkölt' meg 'magasztos'.

én még izgalmat akarok, lázadni. bukfencezni a deákon, vörösre festeni a hajamat, feketére a számat, fürdőruhában sétálni az utcán, nevetni, nevetni, nevetni.

csak magányos voltam.
vagyok.

nem kell túlbonyolítani, ha többen csapnák a szelet és nem lettem volna végig részeg,  előbb rájöttem volna, hogy nekem ez nem jön be, nem kell.

ez van, folytonosan csak utálkozom, ilyen vagyok na bumm.

persze, nem akarom megbántani és nem arról van szó, hogy majd ő ment meg. csak jól akarom magam érezni valakivel, és nem azért mert iszunk, vagy mert nincs más.

ma megmentettem egy pókot, ahelyett hogy agyoncsaptam volna, rátettem egy újságra és kidobtam a fűbe.
a múltkor meg csengével segítettünk egy vak bácsinak, aki átment a ZEBRÁN egy köcsög taxis meg neki ment és még meg sem állt.
szeretek másokon segíteni.
ha már a 'szívességek' a szeretetnyelvem, legalább használjam is.


Nincsenek megjegyzések: