2013. május 18., szombat

napi ma(e)gö(m)lés

persze, tudom hogy ilyen vagyok,
hogy milyen vagyok
csak nem szokták a képembe vágni.
azt hiszem pont ettől vagyok jobban,
elfogadom amilyen vagyok
úgysem tudok változtatni rajta,
persze megtudnám játszani magam
ideig.óráig, azzal meg semmire sem megyünk
nemigaz?!

szóval igen, tudom anyu,
hogy lusta vagyok, semmirekellő, 
érzéketlen, hálátlan, a család fekete báránya
és azt is tudom, hogy azért nem vágod többet a fejemhez,
mert nem bírnám ki.
csak ennyit kell mondanod, mert teljesen más az,
ha én gondolom ezt magamról  vagy ha te mondod nekem.
mert ha a fejemhez vágod, akkor azok nem ülepednek le,
ott lebegnek a szemem előtt, az agyamban
szerencsétlen
persze, igazad van amikor azt mondod, ha ronda akarok maradni örökre
maradjak csak az
persze hogy nem érdemlem meg, hogy foglalkozzatok velem.
azt hiszem, azért utállak annyira, mert nem akarok rád hasonlítani.
mert ne tagadd, te is buta vagy és hisztis.
fölösleges
meg azért, mert te vagy az egyetlen aki kerek perec kimondja
amit én csak sejtek magamról,
ezek reális dolgok,
amikor kapálózva, együtt keressük a jó tulajdonságaimat
és nem találunk semmit, 
csak a kietlen pusztát.

kérdezem én, ezek után mennyi jogom van az életre.

már el sem keseredem, érzelemmentes krumplis zsák vagyok.




jut eszembe, 
elég ciki hogy nem láttam a hair-t.
pótoljuk!

Nincsenek megjegyzések: