2012. február 17., péntek

nevemnapja

"és most lehet a kittit is...de őt nem akarom" miért engem igen?
mi a véleményem a kittivel való kapcsolatról? semmi. csak sajnálom hogy én nem vagyok olyan jó mint a kitti. talán ha lányosabb lennék, ha lenne pasim és magassarkúba picsatáskával visítva ugranék minden találkozásunkkor a nyakába megfelelnék.vagy nem  is tudom mit vár el tőlem.bocsi hogy nem vagyok olyan mint ő.éshogy nem tudom kimutatni az érzéseimet. de amíg barátok voltunk legalább voltak érzéseim. mostmár csak zombi vagyok. gyorsan mérges leszek bárkire és bármelyik pillanatban képes vagyok elsírni magam és mindentől félek.több érzelem nincs bennem.
"a tényen nem váloztat hogy ő a legjobb barátnőm" nem hiszem hogy tudja mennyire kiakadtam amikor a 30 napos dalkihívásfaszságon a legjobb barátod kedvenc dalának nem engem jelölt meg hanem a kittit. tudom hogy egy internetes hülyeség de nagyon rosszul esett.mintha egy számot sem ismerne amit szeretek. mindegy.
igen. esélytelen helyzet vagyok. mert részegen felhívtam.bocsimegesik. azt hittem már ismer ennyire és elfogadja .de úgylátszik nem.

02.16.csütörtök.11:30
miért kérdezi meg mindenki h jól vagyok-e? úgyis tudják hogy hazudok..

02.16.csütörtök.15:09
majd beszélünk..akkorköszi!

02.16.csütörtök.15:35
a két legszebb csaj a janka meg a zsófi engem néztek tesin és rájöttek hogy jó  csaj vagyok. az orsi meg irigyli hogy milyen jól röpizek...én?!.. 

02.16.csütörtök.16:17
azmi hogy itt vagyunk kb 8an és már megint olyan egyedül érzem magam. ezt nem hiszem el.pont most jött rám hogy egyedül akarok lenni..amúgyis 1 hónapja kb magányosnak érzem magam..nem tudom miért..haza akarok menni és begyöpösödöttnagyi lenni.

02.16.csütrötök.16:50
fázommpedig az alkoholtól mindig melegem van. és még a kabát is rajtam van.

02.16.csütörtök.17:12
miért kuksolok a wcben már megint? 

02.16.csütörtök.18:43
legszarabb névnap...

02.16.csütörtök.19:15
máté sokkal jobban odavolt a berillért még részegen is pedig nyomultam rá ezerrel.ennél száááánalooom.

Nincsenek megjegyzések: