2012. február 10., péntek

A hét

kedden elmentem orvoshoz kiírt egész hétre és beutalt ideggyógyászhoz. geci..szerencsére csak 1 hónap megyek mert elöbb nincs időpont. baszott fejfájás miatt neurológiai eset lettem? vagy miapicsavan?
mindegy.
megnéztem 6 filmet és kiolvastam 2 könyvet. hű de ráérek..
ma pedig balázs őrültnagyházibulitcsap ami miatt elhívtam berillt hogy megmentsen balázstól és a barátaitól.
irigylem balázst. neki annyi barátja van, míg nekem csak haverjaim. persze nem az a fontos hogy hány barátja van az embernek, de azért irigylem.
tegnap felhívott amúgy. majdnem elsírta magát hogy őt mennyire bántják a tanárok. miattam. a magyar meg  az angol tanár neki panaszkodik hogy én mindig ellógok az óráikról. beszarás. hétfőn azt hiszem beszélgetni fogok ezekkel a tanárokkal hogy mégis mit képzelnek. ráadásul  mindegyikre van alibim szóval befoghatják. persze nem fogok magamon harakirit végre hajtani de megspórolhattunk volna egy 2 órás veszekedést ha nekem mondják a lelki bajaikat a tanárok és nembalázskának. mindegy apával azért jól elröhögcséltünk balázs sziporkázó hangja miatt.
szerdán elmentem a postára felkellett venni valami levelet. apának jött a nő pedig képes volt megkérdezni hogy a férjem-e. mármint apa. majdnem behaltam. utánna megmutattam a személyimet remélem leesett neki hogy 16 éves vagyok..
fanni valamelyik nap kétségbeesetten felhívott hogy mit vegyen ajándékba a petinek. olyan cuki volt. és őt is annnnnyira irigylem hogy hihetetlen. 
namindegy. mostmegyek kiposzterezem a szobám aztán fürdök, elmegyek az örsre és leiszom magam. jippijéé! 

Nincsenek megjegyzések: