2012. február 26., vasárnap

-1 nap

minden nagyszerű! sőt fergeteges! és minél többet mondogatom annál igazabb lesz.
utálom.mert boldog. fanninak legalább oka van rá. de neki?!semmi oka sincs és mégis pénteken majdnem elhánytam magam olyan rossz volt látni hogy milyen boldog. vagy csak tetteti. nemtudom. de undorító ember vagyok. nosebaj! lassan már inni is egyedül megyek. sőt. a héten mindennap vége volt a sulinak húztam haza bámultam a gépemet és piáltam. vagy ettem. vagy mindkettő. fuj.
éés holnap hétfő. juhéj. kezdődik megint elölről a mókuskerék. minden reggel becsukom a szemem a héven és mondogatom magamnak "-1nap a hétvégig". legszivesebben felrobbantanám az egész sulit. de előtte leönteném egyesével a tanárokat benzinnel és felgyújtanám. mindet. összegyüjteném a kibaszott kereszteket és baltával feldarabolnám.
szerintem őrültnek néznének.
úgyhogy inkább csak bemegyek, végigülöm a napot aztán kijövök.




                                   

Nincsenek megjegyzések: