2011. december 14., szerda

zombi.

ma voltam suliban.. egészen varázslatos volt.
valahol elhagytam a szemceruzámat ezért tussal festettem ki fölül a szememet.
eredmény: valaki megkérdezte h be vagyok-e szívva, volt aki megállapították hogy olyan az arcom, mint egy Barbie babának, egy srác pedig közölte, hogy úgy nézek ki mint egy 42 éves.
hát nem csodás?
mindegy végülis azt gondolnak amit akarnak.
este megyek színházba. fogalmam sincs hogy miért és még azt sem tudom hogy mit nézünk. mindegy legalább nem kell itthon lennem.
magassarkút vettem fel és úgy éreztem magam mint egy zombi. körülbelül úgy is  mentem benne de ez egy más kérdés.
rájöttem, hogy az olasztanárom szexmániás. anya mesélte, hogy fogadóórán a szexről dumált folyamatosan. ma pedig a testrészeket tanultuk és valahogy megakadtunk a fenék, segg, mell, cici és nemiszervek témánál. általában minden tanár megpróbálja kihagyni ezt a részt, de ő egy kis perverz mosollyal a száján tanította nekünk.
reggel kihagytam a roráte misét. haha! szegények fél7től ott szoptak a templomba én meg 7:40 beállítottam "csókolom, nem tudtam hogy ma mise volt!" mondattal. erre ofő megkérdezte hogy kérek-e kakaót. hát nem aranyos?
jaaaj holnap ajándékokat kell vennem.. berillnek egy fültágítót veszek amit kinézett a mammutban. szegénynek még szülinapjára sem vettem semmit pedig már szeptemberben volt! ráadásul a névnapján még fel se köszöntöttem. pedig eszembe volt!amikor 3 napra rá felköszöntöttem közölte hogy mindegy ,akik fontosak  azok időben felköszöntötték.kicsit szarul esett de igaza van.. buta vagy és feledékeny.
szilvinek egy kárpátiás pólót veszünk közösbe a berillel.
fanninak pedig egy nagy kérdőjelet. fogalmam sincs hogy minek örülne. ghostbusters-ös pólót akar azt tudom de nem hiszem h lesz annyi pénzem hogy megvegyem neki.bocsi. majd kap tőlem egy rénszarvasos zoknit vagy egy bögrét.
nade most megyek letusolok kipingálom magam eszek hajvasalás és indulok.
úristen olyan vagyok mint egy lány. 

na erről a mondatról majd még később írok.
puszcsi.belány

Nincsenek megjegyzések: