2011. december 13., kedd

fogadó óra ebben a roppant király iskolában.

ma meghallgattam 2 részletben is hogy mit gondolnak rólam a tanárok.
összefoglalva: depressziós,lusta,okos mégis hülye,hangulatember,nemtörődöm,szomorú,cigizős,szeretetre éhes,elvont,fáradt,"világfájdalom" érzésű,pesszimista,szemtelen.
egész jó, nem?
hát nem.
elmondtak rólam mindent rosszat. csakmert órán nem adom elő a kis tanult keresztény iskoláslányt attól még nem vagyok szar.
kerestem másik sulit. közelebb van hozzám, szakközépiskola, nincsenek hittanórák, se "ne fesd ki a szemed" beszólások és a hajamat is úgy hordanám, ahogy tetszik. most is úgy hordom ahogy akarom de már unalmas a "engedd már le a hajad úgy sokkal lányosabb vagy" szöveg. 
anya 2szer is bejött a szobámba "úúúúgy szeretleek" felkiáltással.nem is lenne feltűnő ha nem vallotta volna be,az olasz tanárom mondta nekik,hogy szeressenek jobban. ők meg engedelmeskednek neki?!ezmiez?
nem mintha nem ismételte volna el anyám eddig is naponta hogy mennyire hiányzom neki és mennyire szépvagyok. (és ezentúl durvulni fog??)
holnap már be megyek suliba. olyan kedvetlen vagyok. nem akarok menni sehova. itthon akarok feküdni egésznap a tv-elött. és aludni. és enni. sokat enni.
de sajnos nem lehet! mert ha tovább csinálom ezt akkor hamarosan anya pszichológushoz küld, hátha ők rájönnek, mitől vagyok olyan kedvetlen.
igazából énsem tudom, hogy miért.
csak a suliban vagyok így. mármint oké mosolygok ha valaki szembejön velem a folyosón. de nincs jó kedvem. egy ideig azt hittem, hogy PMS-em van. de ugyanmár, kinek tart 3 és fél hónapig?!
megoldatlan rejtély marad.
és még a hajam is hullik. de nagyon durván. nincs is szőnyegem, ugyanis annyi haj van a földön hogy minek?
a szám folyamatosan sebes. ha izgulok, ha ideges vagyok vagy csak ha unatkozom: rágom. undorító. egyszer megnéztem a tükörben a fejemet miközben a számon dolgozok. hát valami borzalom. olyan pszichopata fejem van. és még ronda is. király.
máris fél három van? a holnapi suli kilőve.
még úgysem vagyok elég jól ahhoz, h elviseljem a tanárokat. a fejembe, mintha méhek zümmögnének és közben kalapálnának. kurva idegesítő.
puszcs.ibelány

Nincsenek megjegyzések: