2011. december 17., szombat

szánalom

szánalmasnak érzem magam. szánalmas hogy szombat van én pedig itthon tanulok. szánalmas hogy tegnap is ezt csináltam és holnap is ezt fogom. szánalmas hogy mind3 legjobb barátnőm most jól tölti az idejét.  továbbá szánalmas hogy nem vettem észre hogy a legjobb és legrégibb barátnőm hónapokkal ezelött szakított velem.szánalmas hogy ha 3 ember nem lenne az életemben még szánalmasabb lennék. szánalmas hogy ennyire szükségem van rájuk. szánalmas hogy körülöttem lassan mindenkinek van, volt vagy lesz pasija amíg én nem kellek senkinek. szánalmas hogy ezt mindenki aki kicsit is ismer tudja. szánalmas hogy nem teszek ez ellen semmit csak itthon ülök és sajnáltatom magam. szánalmas hogy akárhányszor elindultam a  csajokkal piálni mindig kitaláltam hogy na majd ma bepasizok. szánalmas hogy ez egyszer sem sikerült. szánalmas hogy nem tudom szeretni a szüleimet. szánalmas hogy nekem soha nem elég jó semmi. szánalmas hogy a macskákat jobban szeretem az embereknél. szánalmas  hogy olyan egyedül érzem magam mint még soha. szánalmas hogy azt akarom hogy a legjobb barátnőm szakítson a barátjával csakhogy minden olyan legyen mint régen. szánalmas hogy azóta egyedül érzem magam amióta neki rajta kívül is van élete.szánalmas hogy egy hülye bukott ribanc vagyok.szánalmas hogy néha olyan dolog miatt sírok ami 10 éve volt. szánalmas hogy 16 évesen olyan vagyok mint egy 22 éves.

Nincsenek megjegyzések: