2013. augusztus 25., vasárnap

keserűség

gusztustalan amit anya csinál mostanában.
egyszerűen gerinctelen, szánalmas és kikurtul önző.
CSAK azzal foglalkozik, hogy mi volt 5 éve, 10 éve, 20 éve
azzal hogy mások mit nem csináltak
hogy neki mennyire nagyon szar volt akkor
és ezt senki  nem értheti, hogy neki szar volt
tizenöt kibaszott éve
és most, hogy megvan amit szeretett volna
és naivan azt hittük amikor elköltözünk minden jobb lesz neki,
megelégszik azzal amink van, nem lesz hiszti, elégedett lesz.
denem! nem hát miért is lenne elégedett?
amikor azt mondjuk neki, egészségesek vagyunk és van hol aludnunk, van mit ennünk
de a picsába is hát mintha ez annyira magától érthetődő lenne
ki kéne küldeni szomáliába, a níbiai sivatagba vagy valahova kurva messze innen.
és rendkívül ideges vagyok rá, amiért ilyen
mármint a természete. és tudom, nem tud ez ellen semmit tenni de fel tudok néha robbanni
amikor írogatja a faszságait és leégeti magát az egész család előtt a rohamaival
és rettenetesen meg tud ilyeszteni, hogy én is ilyen leszek.
nem pont ugyanolyan mint ő,
de meglesz nekem is a sérelmek mappám (ami tegnap óta már csak 'A kitaszított' néven fut) és hiába látja mindenki tisztán rajtam kívül, engem nem lehet meggyőzni, ez az én álláspontom, nekem most szenvednem kell és ti pedig igenis támogassatok és utálkozzatok velem együtt, kit érdekel mit gondoltok.
tökmindegy nem foglalkozom vele, nem szabad belelovalnom magam.
szóval most bosszúból jól betejberizsezek, aztán megnézem a szokásos sokkoló függőségeket, sonny a sztárjelöltet és hannah montanat, nem ebben a sorrendben.
a francba, szombat van.
mindegy, csak találok valamit ami lezsibbasztja az agyamat és zombit csinál belőlem.
juhéjj.

Nincsenek megjegyzések: