2012. augusztus 27., hétfő

ugyanolyan mint én csak teljesen más.

folyton csak a saját problémáimmal vagyok elfoglalva.
fel sem tünt hogy mennyire elhanyagoltam fannit.
nem akarok választani senki között.
csak.
amikor nálunk volt csak a petiről tudott beszélni. tudom hogy szerelmes meg minden.
de így nehéz vele lenni hogy csak ülünk nem csinálunk semmit, alig van miről beszélgetnünk.
petipetipeti.
énpedig féltékeny vagyok.
hogy ha ketten vagyunk akkor nem olyan boldog nem örül semminek.
mert peti.
múltkor felhívtam de kinyomott.
nem akarom ezt a te keress mert makacs vagyok, neem inkább te keress mert én makacsabb vagyok játékot játszani.
már hiányzik.
annyira ellentétek vagyunk hogy sok idő után már idegesítjük egymást.
vagy csak én idegesítem őt?
vagy túl sokat beszéltem neki berillről és szilviről?
nem tudom.
hiányzik.

Nincsenek megjegyzések: