2012. augusztus 27., hétfő

szarcsimbók

éééés igen! ezaz!
most írok a felhőtlen boldogságról hogy mennyire jó hogy járunk, hogy végre valaki aki betölti az űrt hogy végre kicsit tudok bízni a fiúkban mert annyira jót beszélgettünk.
hogy többen is azt mondták hogy kedves vagyok és theodóra előkerült.
igen, úgy terveztem eza  bejegyzés lesz az i just wanna be okay.
de neem.
mert egy gyenge szar vagyok, mert tanácsokat adok másoknak amiket nem is gondolok át és béna vagyok.
és miután ezzel szembesülök minden megváltozik.
ideges vagyok és nyugtalan és szar.
és rájövök hogy igazából még csak 5ször találkoztam vele abból 3szor részeg voltam. hogy nem tudom megállapítani hogy mikor hazudik és hogy neki 54.
hogy igazából ők ketten nem is barátok csak úgy tesznek mintha azok lennének.
hogy azért vagyok kedves mert megpróbálok hinni a karmában. ami persze nem sikerül.
hogy semmiféle bizonyíték nincs rá hogy theodóra előkerült hiszen tökvéleten akkor találták meg amikor mi már pesten voltunk.
hogy megették.
MEGETTÉK!!
vagyis nem tudom.
nem tudok nekik hinni.
és persze még mindig mindenért én vagyok a hibás.
végigbőgtem az egész kibaszott kocsiutat mert csirke ésmert anya meg balázs már megint nekem támadt.
igazából már meg sem lepődök.
és megint visszaestem 3 méterrel a padló alá.
pedig
basszameg
most hagyjam hogy megint elvegyék az életerőm vagy bevegyem a 3.cukorkámat esetleg kiabáljak egy nagyot?
leszedem a posztereimet és kornt meg systemet hallgatok.
haha olvassatok picsafejűek úgy sem lesz semmi jobb tőle hogy ideírom a hisztériám.

Nincsenek megjegyzések: