2012. június 3., vasárnap

noproblem!

mostanában nem azt mondogatom magamnak h 'gázvagygázvagygááázvagy' hanem épp az ellenezőjét.
ez nem tudom h jó e.
nem érzem normálisnak magam
éserről sem tudom eldönteni h jó e
néha jóérzés néha nem.
olyan különös ez az egész
mert nem akarok kitünni a tömegből mégis teccik ha kitünök(ellentmondok MAGAMNAK)
és vicces mert megint olyan erősnek érzem magam.
szikla szilárdnak!
senki nem sebezhet meg (perszemagamonkívül)
és tényleg mindig magamnak okozok minden bajt
én veszekem itthon mindenkivel és én utáltatom meg magammail a barátaimat.
de ennek vége!
basszus részeg vagyok.
akartam írni szilviről, fanniról, az osztálytársaimról, koncertről, apáról, a macskáimról, a két zoliról és a telómról akartam képet és jegyzetet felrakni de túl kéeső van és túlálmos vagyok
és basszus most jutott eszembe h 4.én mátéval együtt felelünk fizikából ami nem tudom h mikor van de kurvára nem tanultam szart se és kurvárabekaphatjafaszomat a fizikatanár majd beadom a boci szemeket
igazgatóit még nem mondtam el nem is akarom (majd holnapleírom) de most álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: