2012. június 19., kedd

nem igazán tudom miről írjak mostanában.
vagy egyáltalán minek?
tudom h legalább egy ember olvas úgyhogy máris megéri.
meg olyan király visszaolvasni.
hogy milyen bután gondolkodtam vagy épp mennyire szenvedtem a semmin.


szóval.
leesett a spacegombom. mostmár végleg...RIP
melegem van állatira de gondolom ezzel nem vagyok egyedül.
ma 8kor felkeltettek h segítsek a medencével.
vicces h balázs fogja a legtöbbet használni mégse segít semmit.
mindegy.
még rendet kell raknom keresnem kell valami  használható ruhát amit ma felvehetek és még könyvtárba  is kell mennem.


tegnap néztem a vágy és vezeklést.
kár h nem olvastam inkább, nagyon tetszett.
van egy kislány aki hamisan megvádolja a nővére pasiját. pedofíliával.
a pasit börtönbe  zárják, aztán kitör a világháború és elmegy harconi.
a kislány felnő, rájön hogy milyen hülyeséget csinált, de nem  tud bocsánatot kérni, mert a nővére és annak a szerelme is meghal.
később író lesz, megírja a sztorit de úgy, hogy a végén nem halnak meg.
izgiii
kár h keiraanorexia játszotta a főszerepet.
könyörgöm, hol van a hús rólad?
HOL?



Nincsenek megjegyzések: