2012. június 5., kedd

mindenki senkije mindenkinek

2 féle ember létezik.
aki mindig mosolyog és aki soha.
eddig mindig voltam, aztán soha lettem, utána megint mindig voltam de körülöttem mindenki soha ezért lassan megint soha leszek..
ezaz! hétvégén minden olyan csúcsszupervolt, de a héten már világpicsogásos hangulatom van.
lehet csak pms-em van.




és amúgymeg szarok a törire. 

najó igazából nem de úgysem fog sikerülni ezért azt mondom h leszarom és akkor  a megnyugszik a csöppnyi lelkem h nem hülye vagyok, csak olyan kurva laza hogy leszarom.
fizikára pedig csak annyit tudok mondani hogy: miért? nemnem, ezígy nem elég kifejező. inkább: MIÉÉÉRT??

ma megállapítottuk a hannával, hogy néha tökre jókislány tudok lenni, néha meg egy lázadó nemtörődöm kiskamasz.
igazából már nem tudom melyik akarok lenni.
kicsit vicces a múltkor is megkérdeztem egy osztálytársamtól: holnap lánynak öltözzek vagy fiúnak?
váltogassam naponta a stílusomat? hogy épp milyen kedvem van?
és ha reggel még nagy a pofám és hűderokkernek képzelem magam délutánra meg el akarok bújni a világ elöl és apucipicilányának lenni, akkor mit csináljak?
van egy enyhe tudathasadásom de gondolom ez normális.
vagyis remélem.

Nincsenek megjegyzések: