2012. április 8., vasárnap

kapjátokbe.

nem elég hogy alig van kedvem valahova is menni. és végre valamit nagyonnagyon akarok erre rögtön elrontják az ember kedvét. most komolyan ilyen szerencsétlennek néz?! nem fogom letolni a gatyámat egy rendőr elött még részegen sem meglepő módon. utcán sem fogok inni mert egy nem vagyok hülye kettő meg kocsmában jobb. azegy dolog hogy tűző melegben a MARGITSZIGETEN megittam két sört ahol mellesleg minden második ember kezében sör volt.
azt az egyetlen szaros koncertet akartam. hetek óta nem kértem semmit. ja de kedden kértem egy 500ast. aztaaa... milyen követelőző vagyok, nem?
úúgy utálok hazudni!! detényleg. miért kényszerítenek rá?! nem tudják megérteni ha mindentől eltiltanak még jobban csinálom ? tényleg csak annyit érnek el ezekkel hogy ugyanúgy megcsinálom csak ráadásul hazudok is. lásd múltkori eset.
 még mindig nem értik ha nem adnak pénzt akkor is cigizni fogok. ez nem pénz kérdése. ezzel csak mégnagyobb bajba sodornak. ha nem kapok pénzt kérek cigit. ha nem tud senki adni akkor ismeretlenektől kérek. haha na csak nem ugyanott jártok mint elötte? csaképp tarhálásért letartóztathatnak. na akkor most mivan?!
nem tudok bánni a pénzel? oké, de akkor sem az a megoldás hogy nem kapok semmit. és majd ha 25 éves leszek? elköltöm első héten a lakbért és utcára kerülök mert anyámék kiskoromban nem tanítottak meg bánni a pénzel?
berill szüleit akarom! berill sokkal jobb ember lesz sőt már most is az mint én. és őt eltiltják mindentől? neeem. ezerszer felelőségteljesebb. megdolgozik azért a pénzért amit kap.
nekem még ezt sem engedik. régebben azt mondták gondoljam el a kis kínai gyerekeket akik a rizsföldeken dolgoznak. most hogy akarnék énis végre csinálni valami értelmeset, valamit amiért megdolgozok hirtelen jön aszöveg hogy nekem az a dolgom hogy tanuljak ésatöbbi ésatöbbi..
na mindegy. az élet vidám és szép.
nem fogok a szobámba ülve bőgni bazdmeg.




amúgymeg tényleg mostmár mindenki kinyalhatja.
kurvára nem leszek lány. nem leszek  picsa.
nem fog megváltoztatni senki.
nem fogok úgy csinálni mintha más lennék.
igen, van hogy festék nélkül megyek suliba, máskor meg 4 napos hajjal. ha úgy van kedvem felveszek egy tornacipőt farmert meg egy fekete pulcsit. 
és akkor miafaszvan?!
ez vagyok. 
máskor viszont fél óráig vasalom a hajam (amit utánna összefogok), 15 percig sminkelek és órákig ácsorgok a tükörben hogy iron maidenes pólót vegyek fel vagy depressziósat.
dehát így vagyok jó bmeg.












                        ?!!                                                                                                                                                     








Nincsenek megjegyzések: