2012. január 6., péntek

csütörtök.

úgy volt h csütörtökön találkozok szilvivel és befesti a hajam . hát nem jött össze.
szerdán megnéztem az esti sorozataimat lefürödtem és lefeküdtem aludni 11kor. átlagos nap.
DE
nem bírtam aludni.elmendt a kedvem a csütörtöktől. nem találtam értelmét a másnapnak. csak azért keltem volna fel mert találkozunk.forgolódtam jobbra balra. elkezdtem gondolkozni mindenfélén. ettől dühös lettem. leültem a gép elé. elkezdtem jóbarátokat nézni. és sírtam. csakúgy folyt le a takonyéskönny keverék az államon.
király!
aztán skins-t néztem.
na ettől még rosszabb lett.
fiatalok akik korlátok nélkül élnek. amikor effy titokban korareggel ért haza és a bátyja falazott neki. ezt a rész mindig is gyűlöltem. aztán összeállított egy listát hogy miket tilos a suliban csinálni. az egyik srác megcsinálta  mindet, ezért lefeküdt vele.
(ettől előjött bennem a miafaszértviselekedemúgymintegynagyi szindróma bemendtem a fürdőbe cigizni. lázadni támadt kedvem. ilyenkor szexelek, széttörtök vmit vagy csak simán vagdosom a kezem. visszeültem skins-t nézni.)
énpedig? hatalmas atomkatasztrófát csinálok abból, hogy kihasználnak.
hülye vagyok.
nem is a pasik a hibásak hanem én.
hagyom, hogy magukévá tegyenek amikor csak akarnak.
ezentúl nem fogok szexelni "mert részeg voltam" kifogással. azzal fogok szexelni akivel akarok és nem aki velem   akar.
a pia pedig nem irányíthat többé!
így döntöttem.
szóval, hogy elfelejtsek mindent bevettem egy gyógyszer 5 körül "legalább egy órát aludjak" felkiáltással. persze utánna nem birtam felkelni. elindultam suliba.már a héven tudtam h ellógom a mai napot. is.
örsön vettem hajfetéket és a következő hévvel hazajöttem.
be akartam festeni ahajam de lefeküdtem aludni. 9-5ig. anyáék hazajöttek felkeltem egy órára és 6-11ig megint aludtam. és most is álmos vagyok.
máté.
azt hiszem szeretem. de nem vagyok szerelmes. csak szeretem.
próbálom nem azonosítani a többi pasival de nem könnyíti meg a helyzetem.
az előző megfontolásból kiindulva nem fekszem le vele. mert járni nem hinném h akarna velem.
ez olyan mintha egymást használnánk ki. ami végülis igaz lenne. ha megtennénk.
de nem fogjuk.

Nincsenek megjegyzések: