2013. október 2., szerda

mai piú

neeeeeeeeeeheehememmmm!
tragédia ami itt folyik, 
anti-szerencse kerék,
végelgyengülésben szenvedő minipingvin.

3 órája tanulom ezt a szart és kb tudom mit jelent a lavanderia és tudom mikor volt az örökösödési háború.
ennyi.
nnem, ez nem költői túlzás.
nem birok tanulni.
ülök az asztalnál és mondom magamba a dolgokat
és amikor 40 szer elismétlem ugyanazokat a szavak,
rátérek a következő szóra mert bazdmeg, 5 perc alatt csak megtanulok két tetves szót
de neeemm, ugyan hogyan is képzelhettem.

és tudom, hogy másnap talán emlékezni fogok rá
de ez most hidegen hagy.

nem tudok tanulni mert ideges vagyok, hogyan fogok teljesíteni
és nem tudok teljesíteni mert nem tudtam tanulni az idegesség miatt.

ördögi kör.

ráadásul  minek tanuljak, teszem fel a kérdést,
ha azért is egyest kapok mert menstruálok.
najó, nem pont emiatt de közvetetten.
és persze álljak le magyarázkodni.
és a kurva anyád, szenvedjél te minden hónapban az érzéseiddel
a premenstruációs szindrómáddal
és utána kötekedjél.

hiányzik az alvás,
a kipihentség és a pörgés
megint lassú vagyok és fáradt
pedig az első három hét jól ment.
nem tudtam, hogy ennyit számít, hogy kilenc órát alszom vagy csak ötöt.

amúgy egész jó a kedvem, köszönöm kérdéseteket.
ja, hogy nem is volt semmilyen kérdés?!

semmi gond, túlnyomórészt jó a hangulatom
nagyon furcsa amikor történik valami
és valaki mond valamit vagy nem mond
vagy épp nem látom eredményét a magatartásomnak,
olyankor rögtön feldühödök és alig bírom ki, hogy ne rohanjak azonnal haza
mint egy seggbe lőtt gazella
és ne álljak soha többet senkivel szóba.
aztán valaki mond valami teljesen más témát
és én tök normálisan válaszolok
és nem történt semmi
nem rohantam le oroszországot egy vízipisztollyal,
de még el sem lógtam.
és olyan érzésem van, hogy who's care?
minden megy tovább, nem szabad felfuvalkodott, pöffeszkedő méregzsáknak lennem
csak elengedem a felgyűlt dühömet és Brionyval foglalkozom,
aki épp most tette tönkre nővére életét egy hamis tanúzással.

Nincsenek megjegyzések: