2013. június 29., szombat

deviancia

az őrületesorbitálisvilágszeretetes kedvem alábbhagyott.
sajnos.

nézz már körül Lilla!
ez itt nem woodstock és nem vagy grace slick.
egy szolgálólány vagy.
egy rabszolga.

összeroppant a világ, a társadalom, a örökös megfelelési kényszer.
identitászavar.
a hangulatom 5percenként változik, de legalább túlnyomó többségben jó.

néha úgy érzem, nekem kell megoldanom mindenkinek a problémáját.
szeretem, hogy panaszkodnak, én pedig egyetértően helyeselek az álláspontjukról
igen, szerintem is jól tetted, persze, hogy igazad van.
támogatni kell, puszilgatni, addig sem magamon gyötrődöm.

alkohol kell minden nap, soha nem növök fel.

manu chaot és iggy popot hallgatok
de csak mert túladagoltam a quimbyt és a led zeppelint.
végülis mindegy is, madárkának érzem magam, de lehet csak azért mert épp azt olvasom.
simán blogolok hajnali 3kor a semmiről.
csak azt nem tudom mit kezdjek a lila foltokkal a nyakamon.



Nincsenek megjegyzések: