2012. május 20., vasárnap

kimegyek a piacra és veszek egy mikiegér figurát

kellenek célok!
mindenkinek vannak céljai az életében, amiket el akar érni.
ez jó!
ez normális.
de tényleg értelmetlen, felesleges az élet ha csak így tengődök, nem csinálok SEMMIT!
elmennek elöttem a napok, hónapok és nem történik SEMMI!
nem haladok előrébb soha, mintha háttal mennék, előre az időben.
hátat fordítva a jövőnek, a barátoknak, a családnak, az örömnek. mindennek.
szóval először is kis tervekkel fogok kezdeni, utána egyre nagyobbakkal.
megírtam a nyári-bakancslistámat.
ha kell megcsinálom egyedül.
nem akarok magamhoz láncolni senkit akivel minden pillanatot együtt tölthetek.
meg a lófaszt nem!
nagyon is akarok.
de nem fogok!
mert nem jó
és feleslegesen kötődnék ilyen betegesen akárkihez is mert abból csak sírás-rívás lesz
az meg kinek kell?!

tökvicces tavaly ilyenkor a kistarcsai napokon roptam, fiúztam és ittam.(?? képes voltam egy fiú után futni akinek tetszett a pólója és egy kicsit helyes volt a sötétben , így utólag büszke vagyok magamra)
de innen látszik mennyit változtam.
most csak az ablakomból hallgatom a beatricet. egész hétvégén a tankönyvek és a gép elött ültem.
és hogy ez most jó vagy rossz?
nem is tudom.

Nincsenek megjegyzések: